CONFERÈNCIA. Stuart Mangrum, ‘Burning Man: A Living Laboratory for Civic Design’

CONFERÈNCIA. Stuart Mangrum, ‘Burning Man: A Living Laboratory for Civic Design’

10
Mar
19:00H
dj

Centre del Carme Cultura Contemporània


Vore més

Afegir a calendari 03/10/22 19:00 03/10/22 Europe/Madrid CONFERÈNCIA. Stuart Mangrum, ‘Burning Man: A Living Laboratory for Civic Design’

La relació que existeix entre Les Falles i el Burning Man és més àmplia del que puguem imaginar. D'una banda, com en les nostres festes, aquest esdeveniment es desenvolupa al voltant de la creativitat i el foc. A més, una falla valenciana va ser plantada en l'edició de 2016, portant així part de la nostra història, festes i principis. Ara continuem teixint aquesta relació amb la visita de Stuart Mangrum , el seu director de didàctica, que estarà a València el pròxim 10 de març a les 19.00h en el Centre del Carme donant una conferència sobre els valors del Burning Man i com és el procés de construcció de la ciutat efímera que cada any apareix en el desert de Black Rock City. Una nova oportunitat per a generar oportunitats entre totes dues festes del foc, locals i internacionals a parts iguals.

Mangrum també discutirà el paper de Burning Man Project, la xicoteta corporació sense fins de lucre que orquestra aquests processos, les seues modalitats de disseny i la idea de redissenyar-se com a líder per a permetre que florisca aquest tipus de construcció de cultura col·laborativa emergent.

Imprescindible confirmar assistència.

Centre del Carme Cultura Contemporània

Preu - REGISTRE PREVI

Reservar entrades

La relació que existeix entre Les Falles i el Burning Man és més àmplia del que puguem imaginar. D’una banda, com en les nostres festes, aquest esdeveniment es desenvolupa al voltant de la creativitat i el foc. A més, una falla valenciana va ser plantada en l’edició de 2016, portant així part de la nostra història, festes i principis. Ara continuem teixint aquesta relació amb la visita de Stuart Mangrum , el seu director de didàctica, que estarà a València el pròxim 10 de març a les 19.00h en el Centre del Carme donant una conferència sobre els valors del Burning Man i com és el procés de construcció de la ciutat efímera que cada any apareix en el desert de Black Rock City. Una nova oportunitat per a generar oportunitats entre totes dues festes del foc, locals i internacionals a parts iguals.

Mangrum també discutirà el paper de Burning Man Project, la xicoteta corporació sense fins de lucre que orquestra aquests processos, les seues modalitats de disseny i la idea de redissenyar-se com a líder per a permetre que florisca aquest tipus de construcció de cultura col·laborativa emergent.

Imprescindible confirmar assistència.

ELS 10 PRINCIPIS DE BURNING MAN

INCLUSIÓ TOTAL

Tothom pot formar part de Burning Man. Donem la benvinguda i respectem als que fins i tot no coneixem. No existeix ningún prerequisit per a la participar en la nostra comunitat.

ECONOMÍA DEL REGAL

És la forma més alta per a compartir? Als participants els encanta obsequiar. El valor d’un regal és incondicional. L’acte d’obsequiar no ha de contemplar el lliurament d’un altre obsequi del mateix valor a canvi.

DESCONMODIFICACIÓ

Amb la finalitat de preservar el espíritu de l’obsequi, la nostra comunitat té per objectiu crear un ambient social que evite el comerç, la publicitat i les transaccions comercials. Estem disposats a protegir la nostra cultura del concepte de explotación. Ens resistim a introduir el comerç – consum en aquesta experiència participativa, malgrat les comoditats que això conllevaría.

AUTOSUFICIÈNCIA

Els participants encoratgen a tindre l’experiència de descobrir, exercir i confiar en la teua autosuficiència.

AUTOEXPRESIÓ

La llibertat total de expresión és un obsequi ónico que ens ofereix cada individu, per a acceptar-ho, disfrutar-ho. Ningú més que el propi individu o grup pot limitar o determinar el seu contingut. És un obsequi que ens ofereix als altres. En aquest esperit, l’emissor ha de respectar els drets dels altres. También hem de respectar el dret del receptor, perquè́ existeix la llibertat de NO acceptar aquesta interacció.

ESFORÇ COMUNAL

La nostra comunitat valora la cooperació creativa i la col·laboració. Ens esforcem per a produir, promoure i protegir les xarxes socials, els espais públicos, les obres d’art i els eḿtots de comunicación que suporten aquesta interacció.

RESPONSABILITAT CÍVICA

Nosaltres valorem la societat civil. Els membres de la comunitat que organitzen els esdeveniments han d’assumir la responsabilitat del benestar públic i responsabilitzar-se de comunicar als participants la seua responsabilitat cívica. Tots devem también assumir la responsabilitat de realitzar els esdeveniments d’acord amb les lleis locals, autonómiques i estatals.

NO DEIXAR RASTRE

La nostra comunitat és respectuosa amb el medi ambient. Estem compromesos amb la tasca de no deixar ningún rastre físic de la nostra activitat en el lloc on ens hem reunit. Nosaltres mateixos hem d’esforçar-nos a netejar absolutament tot en marxar-nos i procurar, sempre que siga possible, deixar aquests llocs en un millor estat que quan arribem.

PARTICIPACIÓ

La nostra comunitat està compromesa amb una total participació ética. Creiem que el canvi transformador, ja siga en l’individu o en la societat, pot ocórrer solament amb la profunda participació personal i això s’aconsegueix participant! Tothom aquestá convidat a participar activament. Amb aquestes accions que ixen dels nostres cors obert fem un món més humà.

IMMEDIATESA

Viure el moment instantani és, en molts sentits, la pedra de toc més important del valor en la nostra cultura. Busquem superar les barreres que s’interposen entre nosaltres i un reconeixement de nostre jo interior, viure la realitat del que ens envolta, participar en la comunitat, i el contacte amb un món natural superior a les forces humanes. Cap idea pot substituir a aquesta experiència.

CONFERÈNCIA. Stuart Mangrum, ‘Burning Man: A Living Laboratory for Civic Design’
10 Mar
Thursday - 19:00H

Centre del Carme Cultura Contemporània

CONFERÈNCIA. Stuart Mangrum, ‘Burning Man: A Living Laboratory for Civic Design’

Vols estar a l'última?

Subscriu-te