CONFERÈNCIA. “València s’il·lustra i es dissenya”: Sabina Alcaraz

CONFERÈNCIA. “València s’il·lustra i es dissenya”: Sabina Alcaraz

19
Jan
19:00H
dj

Caté Teatro de  Rambleta


Afegir a calendari 01/19/23 19:00 01/19/23 Europe/Madrid CONFERÈNCIA. “València s’il·lustra i es dissenya”: Sabina Alcaraz El projecte "València s'il·lustra i es dissenya" ens porta una nova cita el pròxim 19 de gener a les 19:00 hores, en el Café Teatre de Rambleta, quan podrem conéixer els dissenys que Sabina Alcaraz ha preparat per a l'ocasió, a partir dels quals ens mostrarà la identitat de la Comunitat Valenciana a través de la seua il·lustració aplicada al disseny de llenguatge clar i senzill. Amb ella, el centre cultural s'acomiada per aquesta temporada de ‘València s'il·lustra i es dissenya’. Sabina Alcaraz és llicenciada per la UPV en Belles arts en l'especialitat de Disseny Gràfic i Màster en Disseny i Il·lustració. Treballa des de 2014 com a dissenyadora i il·lustradora amb estudi propi, ajudant nombroses i diferents empreses a millorar els seus dissenys de marca i els seus productes. A més de membre de la junta directiva de la ADCV des de 2021, és professora associada en el Departament de Pintura de la Facultat de Belles arts de la UPV, universitat en què es troba cursant el doctorat.  

Caté Teatro de  Rambleta

Entrada gratuïta

El projecte “València s’il·lustra i es dissenya” ens porta una nova cita el pròxim 19 de gener a les 19:00 hores, en el Café Teatre de Rambleta, quan podrem conéixer els dissenys que Sabina Alcaraz ha preparat per a l’ocasió, a partir dels quals ens mostrarà la identitat de la Comunitat Valenciana a través de la seua il·lustració aplicada al disseny de llenguatge clar i senzill. Amb ella, el centre cultural s’acomiada per aquesta temporada de ‘València s’il·lustra i es dissenya’.

Sabina Alcaraz és llicenciada per la UPV en Belles arts en l’especialitat de Disseny Gràfic i Màster en Disseny i Il·lustració. Treballa des de 2014 com a dissenyadora i il·lustradora amb estudi propi, ajudant nombroses i diferents empreses a millorar els seus dissenys de marca i els seus productes. A més de membre de la junta directiva de la ADCV des de 2021, és professora associada en el Departament de Pintura de la Facultat de Belles arts de la UPV, universitat en què es troba cursant el doctorat.

 

CONFERÈNCIA. “València s’il·lustra i es dissenya”: Sabina Alcaraz
19 Jan
Thursday - 19:00H

Caté Teatro de  Rambleta

CONFERÈNCIA. “València s’il·lustra i es dissenya”: Sabina Alcaraz

Vols estar a l'última?

Subscriu-te