EXPOSICIÓ. Jornades del tebeo en Castelló

EXPOSICIÓ. Jornades del tebeo en Castelló

07
Oct
- 12 Dec
11:30H
dj

Museu de Belles Arts de Castelló

Av. dels Germans Bou, 28, 12003 Castelló de la Plana


Vore més

Afegir a calendari 10/07/21 11:30 12/12/21 Europe/Madrid EXPOSICIÓ. Jornades del tebeo en Castelló

El Museu de Belles Arts de Castelló ofereix a partir del 7 d'octubre, una sèrie d'activitats centrades en la il·lustració amb alguns dels noms més importants de la nostra escena local i nacional. A manera de presentació, el dia 7 es durà a terme l'esdeveniment "Parlem de Tebeos", una sèrie de xerrades moderades per Álvaro Pons i Mac Diego amb artistes com José Fonollosa (11:45h), Don Rogelio J (13:01h), Nuria Tamarit (16:30h), Pedro Cifuentes (17:45h) i Paco Roca (19:03h). 

Museu de Belles Arts de Castelló

Av. dels Germans Bou, 28, 12003 Castelló de la Plana

Entrada gratuïta

El Museu de Belles Arts de Castelló ofereix a partir del 7 d’octubre, una sèrie d’activitats centrades en la il·lustració amb alguns dels noms més importants de la nostra escena local i nacional.
A manera de presentació, el dia 7 es durà a terme l’esdeveniment “Parlem de Tebeos”, una sèrie de xerrades moderades per Álvaro Pons i Mac Diego amb artistes com José Fonollosa (11:45h), Don Rogelio J (13:01h), Nuria Tamarit (16:30h), Pedro Cifuentes (17:45h) i Paco Roca (19:03h). 

Una altra activitat serà l’exposició “Exili Il·lustrat”, que inclou obres de 44 professionals de la il·lustració que retraten amb diversos estils a personalitats que es varen exiliar després de la derrota del bàndol republicà en la Guerra Civil. David de las Heras, Pula Bonet, Capurnio, Nuria Tamarit o Paco Roca són alguns dels noms que conformen l’extensa llista d’artistes. L’exposició estarà oberta des del 7 d’octubre fins al 21 de novembre.

Com tercer pilar s’inclou l’exposició “Dibuixant ambulant”, amb obres de l’il·lustrador Paco Roca. Aquesta mostra inclou peces ja exposades en el passat al costat d’altres inèdites. Entre altres, es reconeixeran il·lustracions de les seues històries “Memòries d’un home amb pijama”, “L’hivern del dibuixant”, “Emotional World Tour”, “Els carrers d’arena”, “Arrugues”, “El Faro”, “Els viatges d’Alexander Ícar: Fills de l’Alhambra” o “El joc lúgubre”. L’exposició començarà el dia 7 d’octubre i s’allargarà fins al 12 de desembre.

EXPOSICIÓ. Jornades del tebeo en Castelló
07 Oct - 12 Dec
Thursday - 11:30H

Museu de Belles Arts de Castelló

Av. dels Germans Bou, 28, 12003 Castelló de la Plana

EXPOSICIÓ. Jornades del tebeo en Castelló

Vols estar a l'última?

Subscriu-te