
TALLER. «L’art de dissenyar lletres», amb RUBIO
Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC)
Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC)
Preu - Activitat gratuïta
La cal·ligrafia materialitza probablement una de les vinculacions més evidents entre el camp del disseny gràfic i l’educació. Amb aquests tallers lúdics, els xiquets i xiquetes podran acostar-se d’una forma entretinguda i divertida a conceptes bàsics, com els diferents estils de lletres i com jugar amb ells, per a fer les seues pròpies lletres i composicions.
El taller s’impartirà especialment per a xiquetes i xiquets, encara que les persones adultes que acompanyen també participaran en totes les activitats formant part així d’una activitat familiar en la qual segur també aprenen, i fins i tot pot ser que se’ls encuriosisca també a ells.
És necessari que cada xiquet o xiqueta s’acompanye d’una sola persona adulta, a excepció de si hi ha germans o germanes, que poden vindre acompanyats per la mateixa persona adulta. Per a això, és important que en el procés d’inscripció s’apunten tots dos, ja que hi ha un aforament màxim a la sala.
En el taller es facilitarà tot el material necessari per a poder realitzar les activitats: retoladors, paper i, especialment, el quadern «L’art de dissenyar lletres», edició especial de RUBIO amb World Design Capital Valencia 2022.
Imparteix: Beatriz Nácher, autora de «El meu primer llibre de cal·ligrafia creativa», de RUBIO.
Col·labora: Faber-Castell.
Edat recomanada dels xiquets i xiquetes: entre 8 i 13 anys.
Cost: gratuït.
Saturday - 11:30H
Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC)
