
PROYECCIÓ. «Cicle Dissenys de cinema: Eva al desnudo»
La Filmoteca de València
La Filmoteca de València
Preu - 2,5€ ENTRADA GENERAL
El cicle “Dissenys de cinema” en la Filmoteca, organitzat pel Institut Valencià de Cultura en el marc de World Design Capital Valencia 2022, contínua en juny amb el film Eva al desnudo (1950), de Joseph L. Mankiewicz.
Sinopsi: La jove Eva, que aspira a convertir-se en actriu i triomfar en els escenaris, se les enginya per a introduir-se en un grup d’actors de teatre i fer-se amiga i confident de la famosa i veterana actriu Margo Channing, gran dama de l’escena novaiorquesa.
“El teatre de les aparences, la dialèctica entre ficció i realitat, el plaer lúdic del joc com a instrument d’anàlisi, l’escenificació de la vida sota la forma de la comèdia i la doble representació organitzen, segons és habitual en l’obra de Mankiewicz, l’estructura d’Eva al desnudo” CARLOS F. HEREU
Thursday - 20:00H
La Filmoteca de València
